vasárnap

Hogyan legyél WhoWeirdo? Do It Yourself!

Igen, elkezdődött az iskola, és mindenki (újra)beilleszkedik. Vannak népszerűek, vannak lúzerek, de akadnak furák is. 
Mindannyiunk számára egyértelmű, hogy a furák a suli császárai. Ma meg fogom mutatni nektek, hogy milyen úton lehettek különleges, WhoWeirdo-k! Igen, most megtudhatjátok, hogyan válhattok ti is az osztály királyává. Az utcán mindenki irigykedve fog végignézni rajtad, és az öntelt mosolyodból akár erőművet is alakíthatnak majd. 

Ha te is a felső ezerbe akarsz tartozni, tarts velem, és alakulj te is tökéletes weirdo-vá!


1. Szeresd a Whot-t!

Ez a legfontosabb lépés. Bár, ha elég ügyes vagy, elég csak tettetned, és így is mindenki felnéz majd rád. 

2. Hallgasd a Who-t!

Főleg a korai lemezek érdekesek, de ettől függetlenül az összes dal megér egy misét. Spotifyon fenn vannak különböző válogatások is, amik megkönnyeztetnek. 

3. Olvass Who fanficton-t!

Vagyis a blogom.

4. Hordj Who-s cuccokat!

Sajnos sok pénzt kell beleölni, vagy időt. Hajrá! Ugyan nem készült róla bejegyzés, de nemrég megcsináltam a Jesus Saves pólót, amit 1964-ben viselt Keith. Ezzel kezdődött el a gyűjteményem.

 Ezután rájöttem, hogy közeledik a tél, ezért egy pulcsit kellene csinálnom. Eljött hát a pangeai pláza akció, és én beszereztem egy sima szürkés hoodie-t. Utána körülnéztem, és mintának a Keith dobján szereplő emblémát választottam.

Utána nekiindultam, és szépen ráfestettem az anyagra a textilfestéket, és tádámm, kész a csoda.



 Végül, hogy teljesen elégedett legyek magammal, még egy pólót kellett csinálnom. Szerencsére találtam itthon egy sima, piros pólót, ami csak arra várt, hogy Keith, a Who are You? klippben viselt designját ráfessem. 



5. Légy kínos!

Igen, mi sem hiányozna jobban, mint valami égő? Minél gázabb vagy, annál jobb Weirdo lehetsz. Tedd félre a gátlásaidat, és légy kínos!

6. Ne legyenek barátaid?

Ahhoz, hogy igazi király legyél, sajnos nem hagyhatod, hogy mások ingyen a közeledben legyenek. Sajnos el kell búcsúznod közeli ismerőseidtől, ha igazán egyedi akarsz lenni.

7. Élvezd az istenek életét!

Ha az előző lépéseket betartod, véglegesen te lehetsz a legmenőbb ember a földön, nem érdekes, mások mit gondolnak. Légy egyedi, és ne foglalkozz a világgal, bármennyire is imád téged.


Share:

2 megjegyzés:

BTemplates.com

Üzemeltető: Blogger.

Labels