kedd

Sex&Shout - Bevezető

IM DOWN

Mikor először meghallottam a Beatles egyik számát -, szégyenletes módon, tizenöt évvel a születésem után -, rögtön magával ragadott a hangulat, amit még most sem tudnék sehogy sem megmagyarázni. 
Utána egyre több oldalukat megismertem, a kezdetektől, egészen az utolsó albumukig, és úgy éreztem mindig mellettem állnak. Miközben a buszon szótlanul ültem, és néztem az mellettem elhaladó különbnél, különb embereket, mintha ők csak nekem játszották volna az "I'm Down"-t.
Hamarosan azt vettem észre, hogy a szobámból éjjel-nappal csak a Beatles zenéje szól, és amíg ez így is maradt, bármit csináltam, mosolyogva tettem.

Hónapokig vacilláltam, hogy belekezdjek-e, ebbe a történetbe, tudván, hogy nem vagyok átlagosnál jobb író, és szeszélyemben mindent félbe hagyok.

Aztán rábukkantam, McLennonra, és minden félelmem elszállt...

Nevezhetjük fanfictionnek, vagy akár történelmi regénynek is, mert a legtöbb karakter valós személy. A helyszíneknek pedig, száz százaléka létező bár/mozi/utca. Nem mellesleg a legtöbben megfeledkeznek a Beatles korai éveiről, amit ez a blog is próbál feleleveníteni. 

A sztorimat ezért sem kizárólag a Beatles-rajongóknak ajánlom, hanem azoknak is, akiket érdekli a régmúlt, és nyitottak megismerni a világ legsikeresebb bandájának korai éveit. - Nem mellesleg a cigaretta, és szerelmi szálakat.
Ha meg tudtalak győzni, nyomj egyet a 'feliratkozás' gombra, hogy részese legyél némi alvilági életnek, német módra!
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

BTemplates.com

Üzemeltető: Blogger.

Labels