hétfő

Az a dal... TAG - Beatles edition


Sziasztok! Igen jól látjátok, most nem egy novellát hoztam, hanem egy ilyen nagyon menő, Beatles edition taget, mert már nagyon meg akartam osztani veletek. Egyébként hamarosan hozok egy többrészes írást, ami rövidnek indult, de nem sikerült annak is maradnia... A címét azért elárulom: Káosz. De nem is húzom az időt, íme az én én Az a dal...-aim.

 (Ha valaki ki szeretné szintén tölteni, íme az üres, nyers szöveg, csak hogy ne kelljen vele sokat szenvedni. Nagyon örülnék, ha megcsináltátok, és utána linkeljétek hozzászólásban, és ha lehet jelezzétek, hogy én fordítottam! Köszönöm!)




1: Az a dal, aminek a szövegét nem tudod eltüntetni a fejedből: Yesterday. Nálam ez az, aminek a teljes szövegét tudom, már ezer éve, és ez volt az első, amit a suliban énekeltem, és amivel idegesítettem a környezetemet.

2: Az a dal, amit akkor hallgatsz, amikor akár fel is törölhetnék veled a padlót: In Spite of all the Danger. Igen, ez nem hivatalos Beatles dal, de ugyanúgy McCartney/Lennon szerzemény, szóval nyugodt szívvel sorolom ide. Ez a dal siratott meg először, és azóta szoros kapcsolatban állunk.

3: Az a dal, amit a legdühösebb perceidben veszel elő: Revolution. Remélem ezt nem kell magyaráznom.

4: Az a dal, ami mindig szól a közeledben, amikor képes lennél kiugrani a bőrödből: I Want to Hold your hand. Egyszerűen annyira jó ez a szám, hogy már csak a létezése is feldob. 

5: Az a dal, ami a legjobban emlékeztet a barátaidra: With a Little Help from My Friends. Egyedül ezt tudom mondani, mert a barátaim utálják a Beatlest, szóval nincs közös emlékünk együtt.



6: Az a dal, amit akkor hallgatsz, ha éppen összetörve érzed magad: Because. Ez a dal mindent elmagyaráz, és mindenre megadja a választ, aminek olykor nem is kell értelmesnek lennie. A lényeg, hogy legyen válasz. (Húh, de filozofálgatós ma valaki)

7: Az a dal, amit legszívesebben az ellenségeid képébe ordítanál: You can't Do That. Azt hiszem, de ebben a kérdésben elég bizonytalan vagyok, mert nincsenek nagy ellenségeim. Nem nagyon érdekel mit csinálnak azok, akik nem érdekelnek....

8: Az a dal, ami eszedbe juttatja az iskolát: Help. Oké, nagyon vicces kedvemben is vagyok, de ez az igazság. Utálom a sulit.

9: Az a dal, amit egyszerűen a sétáláshoz írtak: Every Little Thing. Nem elég, hogy az apró örömökről, a sétáról is szól, szóval teljes találat.

10: Az a dal, amire a legjobban lehet futni: Run for Your Life. Mit kellene most ide írnom, e mellé? 

11: Az a dal, amit a legjobb autókázás közben hallgatni: Let It Be. Sajna ezzel kell nyugtatnom magam, mert rettenetesen tudok félni a kocsikban. Tuti, hogy előző életemben valami autóbalesetben haltam meg.

12: Az a dal, amit edzés közben lehetetlen lekapcsolni: I Want to Be Your Man. Nem szoktam edzeni, szóval nincs jobb ötletem.

13: Az a dal, ami a legszebb álomba ringat: Imagine. (John Lennon) Ezt hallgattam a műtétem előtt a kórházban, és ezt is akarom, mikor éppen haldoklom.

14: Az a dal, amit utoljára hallgattál: Nowhere Man. Direkt visszakerestem.

15: Az a dal, amit feltétlenül hallani szeretnél az esküvődön: I Will. Azt hiszem ezt, de a nagy napra kibérelek egy Beatles emlékzenekart :D, oké, nem. Fogalmam sincs.

16: Az a dal, amit majd a temetéseden is játszani fognak: Hello, Goodbye. Halálomban is szeretnék humoromnál maradni, szóval sajnálom, de muszáj.

17: Az a dal, ami egy filmben/sorozatban hallottál először, de egyszerűen imádod: Ballad of a Thin Man. (Bob Dylan) Igen, sajnos a Beatles dalait nem kellett bemutatni, viszont hatalmas Boby rajongó lettem az I'm not there után, és ez a kedvenc dalom, szóval...

18: Az a dal, amire a legjobban szeretsz nem táncolni: Twist and Shout. Igen, mind a kettőt szoktam csinálni, de a környezetem valamiért nem értékeli. Vajon miért?

19: Az a dal, ami közben a legvonzóbbnak érzed magad: Ain't She Sweet. Egyszerűen imádom mostanában ezt a számot, és tenni venni rá magam. Persze ezt a közös érdekekre hivatkozva nem fogom részletezni.

20: Az a dal, ami után patakokban folyik a könnyed: New. (Paul McCartney) Sajnálom, de amikor először meghallottam, a harmadik sornál elbőgtem magam, és hónapokig nem tudtam végighallgatni, pedig fantasztikus szám, legalábbis én szeretem.

21: Az a dal, amit hallgatva egy hatalmas vigyor ül az arcodra: Honey Pie. Már a cím is magyarázza. Ki a fene tud ilyen számot írni? Ó, van egy tippem...

22: Az a dal, amitől királynak érzed magad: Cry Baby Cry. Igen, ezt neked világ, én leszek az a cseszett királynő, aki játszik a zongorán, a király gyerekeinek!

23: Az a dal, ami te vagy: The Fool on the Hill. Talán.

24: Az a dal, amit utálsz, de mégis folyamatosan énekeled: Á, akárhányszor nézem árt, nem tudok ilyet mondani, sajnálom... Képtelen vagyok bármit is utálni.

25: Az a dal, amit imádsz, de legszívesebben eltitkolnád, hogy valaha is hallottad: Please Please Me. Aki ismeri mit is akar jelenteni tudja, miért is lenne ezer okom utálni, de akkor is király ez a szám.

26: Az a dal, ami semmin és senkin sem fog segíteni, de te mégis hiszel benne: Give Peace a Chance. (John Lennon) Őt is csak lelőtték érte, de akkor is!

27: Az a dal, ami semmire sem jó, de te mégis a világ fülébe üvöltenéd: She Loves You. Akárhányszor szidlak a suli, a matek, vagy a hideg latyakos idő miatt, világ, én akkor is szeretlek!

    Hát, ez lett volna az én kis tagem. Nagyon érdekel, hogy ti mit írnátok bele, (nem feltétlenül csak Beatles számokkal természetesen) Szóval, szívesen olvasom kommentbe, vagy bejegyzésben.

    Pussz!

    Share:

    2 megjegyzés:

    1. Jókat írtál. :)

      1. I want to tell you (bennragadt a fejemben, elég mélyen)
      2. Baby's in black (tell me, oh, what can i do?)
      3. It don't come easy (mert Ringo megnyugtat)
      4. Dig a Pony (utolérhetetlen :D )
      5. Octopus' Garden (mert olyan kedves, ahogy mindhárman vokáloznak ebben a dalban Ringonak)
      6. Don't Let me down (amikor összetörve is maradok, mert a középrésznél menthetetlenül elsírom magam)
      7. I'm so tired (minden hangja tökéletes)
      8. Getting better (de még bőven járok iskolába)
      9. Why don't we do it in the Road? (Magányos sétáláshoz...)
      10. Kansas City (Ritmusos)
      11. She came in trough the bathroom window (WATCH OUT!)
      12. All together now (mindig lehetetlen lekapcsolni)
      13. In my life (jaj ^^)
      14. Tomorrow never knows (Bátyámnak mutattam, nem valami nagy fan, de kitöltött valami Beatles-quizt, és ezt nem ismerte :D)
      15. Baby, it's you (nyjajj, csak képzeld el)
      16. I'll Be back (muhahaha, ezt is képzeld el :D)
      17. Wake up, Little Susie (Odaátban Everly Brothers, 7. Évad 17. Rész talán, de majdnem biztos vagyok benne)
      18. We can work it out (ütemmutató eltörött? :D De nagyon jó szám, amúgy)
      19. Csókkirály (Hungária. És a cím mindent elmond :D )
      20. God (John összetörte a szívem ezzel a dallal)
      21. Uncle Albert (Paul idióta, ezt eddig is tudtuk. A Honey Pie szintén ezt a hatást kelti, talán jobban is)
      22. Two of Us (ez a dal...)
      23. Rocky Raccoon vagy It's only love :D
      24. Let it Go, énekórán, mert muszáj
      25. Hold me tight (mert választani kellett... :D )
      26. Glass Onion (The Walrus was Paul)
      27. Mysery (Világ, ezt megkaptad)

      Nagyon tetszenek az írásaid, a stílusodba pedig belebolondultam :) De van egy-két helyesírási hibád, (amikcsakaolyanfitosorrúidiótákatzavarjákmintén) és ha szeretnéd, nagyon szívesen lennék béta, és ha most nagyon megbántottalak, akkor kérlek, ne haragudj és bocsáss meg, de tudnom kell, míg gondolsz.

      Köszönöm!

      Hamstar

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Nyajj köszönöm szépen, hogy kitöltötted *3* Jót nevettem egy kettőn.
        Ez egy régi bejegyzés sajna, és ezért hibás. Az újakat már az utánozhatatlan Vivi javítgatja ☺ De azért nagyon szépen köszönöm!

        Törlés

    BTemplates.com

    Üzemeltető: Blogger.

    Labels