szerda

Nagy lépés - Nektek

Sziasztok drága, édes, egyetlen, szeretett olvasóim! Mondtam már, hogy mennyire imádlak titeket? Nem. A fontos dolgokat sosem mondjuk ki, naná. Na de, a lényeg, hogy most ez is meg volt, egy meglepi mégis hátra van.

Eddigi blogos életem során, még soha sem csináltam facebook csoportot, mert úgy gondoltam, hogy úgy sincs hozzá elég olvasóm. Ez a véleményem még mostanra sem változott meg teljesen, ennek ellenére itt az idő rá.

Ti is tudjátok, a Beatles fandomnak van a legjobb humora, és egyszerűen a bepisilés határáig lehet rajtuk, vagy velük kacagni. Tudom, nem vagytok sokan, de akik szeretitek a blogomat, vagy csak szeretnek egy jót röhögni néhány beatles komédián, most ha van kedvetek csatlakozzatok a csoporthoz! Rengeteg érdekesség, plusz információ, és az én ostoba hablatyolásom vár rátok.

Katt a képre!


Köszönöm, hogy még mindig velem vagytok, imádlak titeket! Vigyázzatok magatokra! 
Share:

1 megjegyzés:

  1. Én már egy ideje nagyon jelentkeztem, de még nincs visszajelzés. (És most a No reply szól a fejemben... Hogy kell nagyon jelentkezni?)

    VálaszTörlés

BTemplates.com

Üzemeltető: Blogger.

Labels